Tisdag 23:e Augusti

God morgon världen :)

Idag blir det lite gladare "klang" i bloggen tror jag.

Veckan som var spenderades mycket åt tankar och känslor. Mycket som rörde sig i mitt huvud men som nu börjar falla på plats sakta men säkert.

I torsdags var jag ner till A. Hon bjöd på vin och vi satt o små-snackade ett par timmar. Jätte-trevligt!! Kom fram till att vi nog är ganska lika i tankar och värderingar. Sen var jag över till nästa granne och fick vin även där haha...

Det är så kul att man börjar bege sig utanför hemmets ramar igen.

Igår bytte jag och ungdomarna sovrum. Jag tyckte de kunde få ett eget rum nu när de bor ihop här. Så jag o Sara delar rum och det tror jag fungerar bra. Hon är ju bara här varannan vecka.
Men jösses vad saker som får plats i ETT rum!!!! Trodde aldrig det skulle ta slut.
Micke kom o skulle hämta Sara. Vi åkte till Tuna Park o köpte idrotts-kläder till Sara sen åkte de hem. När jag kom hem hade J och L lagat mat här. Så härligt att få sätta sig vid dukat bord.
Efter det gjorde vi sista rycket med att få klart våra rum.
P kom o fikade. Vi tog en promenad. Riktigt skönt ute och jag älskar ju att promenera.
När jag kom hem fixade jag varm choklad o smörgås som jag åt i sängen medans jag läste min bok. En skön avslutning på en bra dag.

Idag vaknade jag 5.30. Pigg som en mört.
Blir kanske att baka bullar idag tror jag... om energin håller i sig...

Ha en bra dag mina vänner.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0