Hejsan

Jaha, vad har man gjort den här veckan då....

Jag har knappt varit hemma. Har mest varit hos en vän. Jag trivs otroligt bra med det sällskapet. Vi har kul ihop och kan prata om precis allt känns det som. Det har vi alltid kunnat göra.... Det är så skönt med vuxet sällskap när man känner sig ensam.
Tror jag var hemma 2 dagar förra veckan bara...

I fredags var jag hos mamma o pappa på middag. S och A o syrran var där också. Räkcoctail till förrätt, kycklingfilé o gratäng till varmrätt och pannacotta med jordgubbar o basilika till efterrätt. Sååå gott...
Efter middan gick vi till kullen och spelade kubb. Det gick käpprätt åt H**vete. Haha jag träffade inte en enda kubb. När det blev för mörkt gick vi hem till mamma o pappa och rökte röding som vi åt med god aptit på hårt bröd.
"Mark Whalberg" messade under kvällen och ville komma över... Det gjorde han inte...

Jag var nog hemma först vid 3.30-tiden...

Igår söndag tvättade jag hela dagen.
M, Sara och Nicolette kom hit och åt lasagne. Kändes lite som förr när alla 5 var samlade vid mat-bordet.
Sen spelade jag o M Angry Bird i nån timme (som vanligt).. Man fastnar verkligen i det spelet.
Sen åkte han hem. Sara ville sova hos Nicolette

Idag ska jag packa inför en liten tripp till Riddarhyttan med mamma, pappa, Nicolette o Jimmy. Det blir min semester i år. Kul att göra NÅGOT ialla fall.

Men gud vad svårt jag har att skriva... Känns liksom inte som att det flyter när jag skriver. Kanske släpper så småning om.

Ha det bäst
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0