Nu ska vi se

Vad ska jag skriva nu då. Får passa mig för vad jag skriver här....

Igår slappade jag heeela dagen. Riktigt skönt faktiskt.
På kvällen tog jag ett bad och en drink och bestämde mig för att cykla över till MiaminMia.
Det blev inte så...
M eK kom vid 22 tiden och Mia vid 23. Vi satt ute och drack vin och pratade om allt mellan himmel o jord. Haha Mia fick hicka som tog musten ur henne så hon somnade på min säng.
M eK o jag satt uppe ett par timmar till. Tror vi somnade vid 4.
Sen upp vid 8 och stekte ägg o bacon som vi åt ute i solen. Mia sov fortfarande...

Han åkte hem vid 10 tror jag och Mia vid 14-tiden....

Får se vad som händer ikväll. Vet inte riktigt än.

Men det får nog bli ett bad idag igen tror jag. Sååå skönt ju

Ha det gott o hoppas jag inte behöver radera något idag  ;)  Skoja bara...

Kommentarer
Postat av: sara

Varför censuerar dig själv. Är inte själva vitsen med en blogg att du ska skriva av dig vad du känner och tycker?

2011-07-16 @ 15:20:15
Postat av: Jessica

Det var någon som kände sig träffad i förra inlägget tyvärr...

Men jag förstår bara inte varför man ska in o läsa om man bara ska klaga och inte kan stå för sina handlingar.... Det är ju inte så att jag sitter o hittar på...

Ses den 23e var det va? (om det är rätt Sara)

2011-07-16 @ 15:39:07
Postat av: sara

absolut. :)

2011-07-16 @ 17:54:04
Postat av: Therese

Jag håller med Sara, varför censurera dig själv? Det måste väl vara upp till den som läser att välja om han/hon vill läsa eller inte!

Som Sara skriver så är ju hela grejen med en blogg att man ska kunna skriva precis vad man vill och känner (inte alltid man får ge ut namn) om någon sedan känner sig träffad så - tufft!



Ha det bra vännen!

2011-07-25 @ 12:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0