Ny dag...

Hejsan

Vad skriver man om idag då...

Jag vaknade vid 8 imorse och kände mig på hyggligt bra humör. Sen vaknar man till av lite kaffe och upptäcker att man är lika ensam idag igen.
Sonen o jag satt o pratade lite vid morgon-kaffet och då förklarade jag hur jag verkar funka... tänkte på det jag skrev om igår att jag stöter bort o letar fel. Han sa bara: "Mamma, jag vet. Jag känner dig vet du väl.." Han har alltså sett det...

Alla säger: "Lev livet, det är sommar o du är singel" Men hallå!!! Vad gör man som singel??? Flörtar med en massa killar???
Det finns en hel hög som flörtar med mig (jo, faktiskt)och det är väl kul på sitt sätt men det är inte vad jag vill ju.
Jag vill ha någon som uppskattar mig för vem jag är och för vad jag gör, inte bara för hur jag ser ut....

Jag vill ha äkta kärlek, någon att vakna med, somna med. Någon som älskar mig trots mina fel o brister... Någon som får min kropp att pirra bara av att se den människan...
Jag hade det och kastade bort det.... Tyvärr... Och nu är det försent...
Kan inte låta bli att tänka på en låt ::: 25 minutes med Michael Learns To Rock...

Jaja... ibland får man sota för sina misstag helt enkelt...

Sonen fick föresten papper från polisen idag angående misshandeln. Så nu är processen igång tror jag. Hoppas det går lugnt till med rättegång o allt.

Ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0