Var börjar man...

Hejsan

Ja, var börjar man??? Finns så mycket som jag vill skriva men kan inte pga hänsyn till andra....

Men jag har en svår fråga som mal i mitt huvud... VARFÖR SPRINGER JAG NÄR NÅGON KOMMER MIG FÖR NÄRA?????

Jag hade det ju så bra för några månader sen och när det börjar brännas så målar man upp fel hos den andra och skyller på en massa saker som egentligen inte stämmer och sen bryter jag...
Varför kunde jag inte bara acceptera att bli älskad och njuta av det???? 
Det fanns ju sååå mycket kärlek att ta emot och ge...

Och när man kommit till ro så kommer man på att man gjort ett gigantiskt misstag. Inte bara mot en människa utan mot tre stycken som man egentlgen älskar...

Sen söker man stöd hos vänner...
M säger att jag borde släppa in någon i hjärtat. Han är bra att prata med och han försökte få mig att inse att jag verkligen gjorde ett misstag men jag lyssnade inte på honom.
Varför gjorde jag inte det???


Ja, vad säger man....
Kommer nog mer av den här "klago-texten" kan jag tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0